Que en penso

Estudiant de Ciències Polítiques que vol explorar noves formes i publicar tot allò que li vingui al cap, ja sigui, política, un diari o simples historietes.

dijous, 28 de gener del 2010

Diari d'un viatjant


Avui és el meu segon dia a Nijmegen.

Aquí la gent es veu força maca i m'ha ajudat bastant, tot i que estic una mica enyorat... però espero que passi ràpid.

Ahir em vaig pegar un viatge maratonià des de Barcelona fins a Eindhoven i després fins aquí, amb uns nervis que no us podeu imaginar, però tot i així vaig arribar amb temps i estic bé. Me'n vaig anar a dormir doreta i avui m'he llevat per llegir tota la info que em van donar i he anat a comprar una bicicleta que està mig rebollada però que va encara força bé. Ara aniré a dinar dintre de poc i després a comprar-me tovallola i a pagar alguna cosa que em queda.

Altres coses són que per la nit fot un fred que arrasa i que ja tinc la meva primera sortida a Amsterdam el dissabte!. A també seré habitant de Nijmegen pq m'empadrono el dimarts :D.

Espero que per Barcelona tot vagi molt bé i que no feu dolenteries.

Un troba a faltar més del que s'esperava,

David