Que en penso

Estudiant de Ciències Polítiques que vol explorar noves formes i publicar tot allò que li vingui al cap, ja sigui, política, un diari o simples historietes.

divendres, 5 de febrer del 2010

1a setmana a Nijmegen

Aquesta a sigut la meva primera setmana de classes a la Raboud University.

La universitat la veritat que esta molt bé. Els professors són força bons i el seu anglés es força assequible la veritat. Aquest bloc ( fins al maig) faig 4 assignatures, i en el següent dues, així que està una mica desequilibrat... que hi farem, coses de les carreres minoritàries :(.

Pel que fa la gent està molt bé. Aquí a la meva residència hi viuen molts estudiants i la gran majoria d'ells erasmus cosa que s'agraeix. Però aquí la gent és molt maca i afable.

EL pitjor és la temperatura i el sol que fa 1 setmana que no el veig... aiiiiiiiiiiii aquest clima continental..., estic esperant-lo amb candeletes per almenys sortir una mica al carrer, ja que ara és impossible si no es que has de sortir per obligació.

Que dir de la setmana... dons que aquí tot ho fan amb Bolonya i és una mica complicat d'entendre tot plegat, sobretot si és amb anglès. També dir que hi ha molta gent que ha estat a Barcelona i m'han dit que els hi va agradar molt, no sé si per quedar bé o no.

En fi no sé que més escriure, només que us trobo a faltar molt ( família, amics i com no el meu solete, que vull veure amb un gran somrís per setmana santa). Ja sabeu que això és casa vostre i si m'ho dieu amb certa antelació podem buscar alguna cosa.

Molts petonets

David.

2 comentaris:

Silvio Falcón ha dit...

Hola David,

Primer dir-te que m'agrada que les coses et vagin bé allà dalt.

Vull que sàpigues que admiro el pas que has fet marxant-te d'Erasmus. Tot és més fàcil mirant les coses des de la casa de la mama i, la veritat, no és el mateix una persona que va amb tot pagat que una persona com tu que no ha parat de treballar en tota la carrera (i abans!).

Passa-t'ho molt bé però no t'oblidis d'aquells que es preocupen per tu. Tindràs uns mesos per a veure qui s'en recorda de tu i qui no, i crec que aquest tipus d'exercici sempre va bé per a analitzar amb qui et relaciones.

Molta sort, germà savi,

Silvio F.

Anònim ha dit...

Hola David!

M'he estat donant un tomb pel teu piset i t'he de dir que m'ha agradat força! Tocant diversos temes, amb enquestes per a que la gent pugui participar... aniré venint a fer visitetes ;)

Salut, xiquet!