Que en penso

Estudiant de Ciències Polítiques que vol explorar noves formes i publicar tot allò que li vingui al cap, ja sigui, política, un diari o simples historietes.

dijous, 25 de febrer del 2010

1r mes

Hola a tots i totes!

Ja fa 1 mes que vaig començar la meva aventura holandesa. Amb aquest temps m'ha donat temps de pair tanta informació, conéixer a gent molt interessant i veure que els estudis amb una llengua forània són més del que em pensava!

Holanda és un petit gran país. Té molta cosa i segur que mai acabes de veure raconets que es fan mirar, cases de somni i carrers plens de bicicletes. Tot i així no m'extranya que sigui tot verd, després de les 4 setmanes que ha fet. Per això trobo a faltar molt el meu mar mediterrani, els meus 10-15 graus i les festes. Ja sé que ara em direu tots que allà també fa fred, però no és comparableXD.

Aquí he fet força voltes i Maastricht i Utrecht són molt xules. Em planejat un viatge a Berlín pel mes d'abril que em fa molta il·lusió, ja que és la meva espineta alemana.

Tot l'altre va com sempre. Segueixo sent igual i crec que encara m'estic reafirmant més en les meves idees!!!.

Espero que tots els demés estigueu igual o millor que l'últim cop que us vaig veure.

Una abraçada

David

1 comentari:

Anònim ha dit...

Esperu k tu estiguis passant be eee